Κυριακή 30 Μαΐου 2021

Πάμπλο Ερνάντες: «Στη Λιντς θα έχω φίλους για το υπόλοιπο της ζωής μου»

Ο Πάμπλο Ερνάντες απηύθυνε έναν συναισθηματικό αποχαιρετισμό στη Λιντς σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Leeds United TV.

 Ο Ισπανός άσος θα αποχαιρετήσει την αγγλική ομάδα μετά από πέντε γόνιμα χρόνια καθισμένος για να συζητήσει τα πέντε του χρόνια στο Elland Road. Ο 36χρονος μπόρεσε να αποχαιρετήσει ένα μικρό τμήμα των οπαδών της Λιντς στη νίκη της τελευταίας ημέρας επί της Γουέστ Μπρομ και τώρα θα ξεκινήσει ένα νέο ταξίδι. «Έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Ένα μέρος μου είναι λυπημένο, 




ένα μέρος μου είναι χαρούμενο γιατί γυρίζω σπίτι τώρα με την οικογένειά μου μετά από πολύ καιρό χωρίς αυτή», είπε ο Ερνάντες στο LUTV. «Είναι δύσκολα συναισθήματα, αλλά προφανώς ξέρω ότι ήμουν εδώ για πέντε χρόνια και αυτά τα πέντε χρόνια έζησα πολλές εμπειρίες, θετικές και αρνητικές αλλά κυρίως θετικές. Τώρα προσπαθώ απλώς να σκεφτώ τα θετικά πράγματα που έζησα εδώ, σε αυτήν την πόλη, στο κλαμπ, με τους ανθρώπους γύρω από το κλαμπ, τους οπαδούς και τους συμπαίκτες μου». 

 Ο Ισπανός μέσος έφτασε στη Λιντς το 2016 και είχε άμεση επιτυχία. Καθ ‘όλη αυτή την πενταετή περίοδο, ο Ερνάντες πραγματοποίησε 175 εμφανίσεις με 36 γκολ και 41 ασίστ. «Όταν ήρθα εδώ, πολλοί άνθρωποι μου μίλησαν για το κλαμπ, για την ιστορία και για τους οπαδούς. 

Είπα εντάξει, αυτό είναι καλό για μένα, πηγαίνω σε μία μεγάλη ομάδα, αλλά δεν καταλάβαινα απόλυτα τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει αυτός ο σύλλογος στην Αγγλία ή σε άλλες χώρες. Μετά από 16 χρόνια που δεν έπαιζε η Λιντς στην Πρέμιερ Λιγκ, ήταν καταπληκτική αυτή εμπειρία για αυτήν την πόλη και για τους παίκτες. 

Ξέρω ότι έχω φίλους και μια οικογένεια εδώ για το υπόλοιπο της ζωής μου. Όλες οι στιγμές που μοιραστήκαμε σε αυτό το κλαμπ τα τελευταία πέντε χρόνια, όλη η δουλειά και οι κακές μέρες που ζήσαμε, μας έδωσε τη δυνατότητα να οικοδομήσουμε μια καλή σχέση, όχι μόνο σαν συμπαίκτες αλλά και σαν φίλοι».


https://www.novasports.gr/roi-enimerosis/article/11850467/pamplo-ernantes-sti-lints-tha-exo-filous-gia-to-ypoloipo-tis-zois-mou/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου